Jakość
Satysfakcja Klienta
Jedyną drogą do zapewnienia satysfakcji klienta jest spełnienie jego oczekiwań. Zespół Eltek Polska poprzez analizę przeszłych oraz dotychczasowych oferowanych rozwiązań, ma za zadanie zrozumieć i wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.
Zaangażowanie Zarządu
Kadra zarządzająca firmy Eltek Polska będąc zaangażowana bezpośrednio w codzienną działalność firmy, zapewnia sprawną komunikację wewnętrzną z pracownikami oraz zewnętrzną z klientami i dostawcami. Te działania umożliwiają pozyskanie zarządowi wiedzy niezbędnej do alokacji środków i podejmowania decyzji w ciągle zmieniającym się środowisku biznesowym.
Ciągłe Usprawnianie
Każdy dział firmy Eltek Polska ma aktywny proces ciągłego usprawniania swojej bieżącej działalności. Procesy te mogą być zarówno bardzo proste, jak na przykład dodatkowy formularz usprawniający istniejącą procedurę lub tak kompleksowe jak chociażby proces przeprojektowania systemu, w który zaangażowanych jest kilka działów całej organizacji. Zarządzanie projektem w celu dokonania usprawnień jest podstawowym czynnikiem gwarantującym spełnienie wymagań i specyfikacji klienta.
Normy ISO - 9001 & 14001
Firma Eltek Polska Sp. z o.o. podobnie jak wszystkie pozostałe firmy Grupy, jest zobligowana do wdrożenia i ciągłego usprawniania standardów Systemu Zarządzania Jakością ISO 9000. Eltek Polska posiada od 2002 roku wdrożony Zintegrowany System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008 oraz 14001:2008 potwierdzony Certyfikatem Nr – NC-465.
W grudniu 2017 roku firma Eltek przeszła certyfikację Zintegrowanego Systemu Zarządzania, który musiał być zgodny z nowymi normami ISO 9001:2015 oraz 14001:2015. System ten jest podawany ciągłemu procesowi usprawniania, który gwarantuje zapewnienie najwyższych standardów jakości produkowanych urządzeń i związanych z ich produkcja procesów organizacyjnych we wszystkich komórkach i na każdym etapie działalności naszej firmy.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
Delta dokłada wszelkich starań, aby być firmą preferowaną w zakresie produktów i rozwiązań dla swoich klientów, poprzez dostarczanie i łączenie zdolnych ludzi, sprzętu i procesów biznesowych. Zasadą firmy Delta jest prowadzenie działalności przy użyciu solidnego Systemu Zarządzania Jakością i dostarczania produktów w sposób minimalizujący wpływ na środowisko przy jednoczesnym zapobieganiu zanieczyszczeniom.
Aby umożliwić wdrożenie tej polityki Delta zobowiązuje się do:
· Opracowywania, utrzymania i spełniania wymagań Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 Systemu Zarządzania Środowiskiem.
· Zapewnienia ciągłej poprawy naszych wyników w zakresie jakości i ochrony środowiska, poprzez wdrożenie i regularne przeglądanie polityki i celów,
· Zapewnienia przestrzegania norm narzuconych przez ustawodawstwo, najlepsze praktyki, standardy branżowe i inne wymagania mające zastosowanie do naszej działalności,
· Zachęcenie naszych pracowników do odgrywania aktywnej roli w ograniczaniu naszego strategicznego ryzyka biznesowego i doskonaleniu naszych procesów biznesowych,
· Pełnego zaangażowania w ochronę środowiska poprzez zapobieganie zanieczyszczeniom i ograniczanie
· Promowanie oczekiwań i standardów jakościowych i środowiskowych
· Opracowanie i wdrażanie skutecznych procesów zapewniających terminowość dostaw i stałą jakość produktów dla naszych klientów,
· Podnoszenie świadomości, zachęcanie do uczestnictwa i szkolenia pracowników w kwestiach środowiskowych,
· Szkolenie i promowanie stałego rozwoju zawodowego pracowników w celu zapewnienia wysokiego poziomu kompetencji,
· Wykorzystanie nowych technologii, postępów i możliwości ulepszeń w celu zaspokojenia obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych naszych klientów.
Wszysycy pracownicy mają obowiązek pomagać firmie w stałym spełnianiu wysokich standardów jakościowych i środowiskowych oraz tam, gdzie to możliwe, identyfikować ulepszenia w praktykach operacyjnych.
Podejście Procesowe
Fundamentem jakości w firmie Eltek są zdefiniowane przez zarząd wytyczne polityki zarządzania jakością. Wytyczne te są podstawą do prac związanych z osiąganiem celów biznesowych. Każdy z działów Eltek Polska monitoruje swoje osiągnięcia w zakresie jakości, kosztów i obsługi przy pomocy wskaźników Wykonania Zadań. Eltek Polska definiuje dane wejściowe oraz wyjściowe dla każdego z procesów. Dzięki analizie danych i zrozumieniu, możliwe jest w ciągłe usprawnianie wewnętrznych procesów podnoszących jakość, obniżających koszty i usprawniających obsługę.