• O FIRMIE
  • AKTUALNOŚCI
  • RECTIVERTER™
  • TELEKOMUNIKACJA
  • ENERGETYKA
  • PRZEMYSŁ
  • DATA CENTER
  • KONTAKT
  • SERWIS
  • Centrum Serwisowe
  • Przeglądy serwisowe siłowni
  • RMA / Reklamacje
  • Serwis Hotline
  • Serwis na obiekcie
  • Warunki i Gwarancje

RMA / Reklamacje

W celu poinformowania Eltek Polska:
- o potrzebie przeprowadzenia serwisu bądź naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej,
- o wykryciu wady ukrytej towaru,
- o reklamacji (niezgodność towaru lub usługi z umową),
- o szkodzie w transporcie,
prosimy o zapoznanie sie z "Procedurą zgłaszania RMA / Reklamacji", a następnie o wypełnienie "Formularza zgłoszenia RMA / Reklamacji".

Uzupełniony formularz oraz dokument potwierdzajacy zakup towaru, należy przesłać na e-mail: serwis@eltek.com.pl.

WAŻNE: Uzyskany od Eltek numer RMA lub numer Reklamacji należy zamieścić w widocznym miejscu na zwracanej paczce. Numer potrzebny jest dla szybkiej identyfikacji zgłoszenia w dziale przyjmujacym przesyłki. W celu oznaczenia paczki zachęcamy do użycia gotowej etykiety, którą można pobrać poniżej.

Pobierz: 
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document icon
RMA zgłoszenie .docx
application/pdf icon
Procedura 005 - zgłaszanie RMA i Reklamacji v3 z 01.04.2020.pdf
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document icon
etykieta na paczkę (RMA lub Reklamacja)_0.docx
‹ Przeglądy serwisowe siłowni w górę Serwis Hotline ›
© 2023 Delta Electronics (Poland) Sp. z o.o. , ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, Poland, Email: eltek@eltek.com.pl NIP 951-21-15-082, REGON 015791808, Sąd Rejonowy dla M.ST Warszawy w Warszawie, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000214778, Kapitał Zakładowy 2 500 000,00 zł
www.eltek.com.pl