RMA / Reklamacje
W celu poinformowania Eltek Polska:
- o potrzebie przeprowadzenia serwisu bądź naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej,
- o wykryciu wady ukrytej towaru,
- o reklamacji (niezgodność towaru lub usługi z umową),
- o szkodzie w transporcie,
prosimy o zapoznanie sie z "Procedurą zgłaszania RMA / Reklamacji", a następnie o wypełnienie "Formularza zgłoszenia RMA / Reklamacji".
Uzupełniony formularz oraz dokument potwierdzajacy zakup towaru, należy przesłać na e-mail: serwis@eltek.com.pl.
WAŻNE: Uzyskany od Eltek numer RMA lub numer Reklamacji należy zamieścić w widocznym miejscu na zwracanej paczce. Numer potrzebny jest dla szybkiej identyfikacji zgłoszenia w dziale przyjmujacym przesyłki. W celu oznaczenia paczki zachęcamy do użycia gotowej etykiety, którą można pobrać poniżej.